Saturday, November 16, 2013

Badan sihat dengan Herbalife 2

Assalamualaikum...
Apa khabar semua, cikgu nak sambung kisah cikgu dengan Herbalife. Alhamdulillah berat badan cikgu makin berkurang. masa mula-mula guna produk ni dulu berat badan cikgu 81.5kg dan sekarang dah berkurang menjadi 75Kg. Badan pun rasa lebih sihat, baju-baju yang saiz L semuanya dah longgar dan seluar cikgu pun dah longgar... Cuti ni nampaknya kena beli seluar lebih sikit.

Produk Herbalife ini amat membantu cikgu tentang pemakanan yang sihat. kalau dahulu semua makanan nak makan dan makan pulak selagi perut tal 'full' selagi itulah makan tetapi sekarang makan sedikit pun dah rasa 'full'. Makanan yang hendak dimakan pun cikgu pilih. Kalau  boleh yang rendah lemak dan berkhasiat.



Setiap kali cikgu makan nak dapatkan makanan yang lengkap dan seimbnag memanglah susah. Biasanya menu makan tengahari cikgu ayam goreng+kuah kari+nasi+sayur goreng.

Sayur pun berminyak, ayam pun digoreng dengan minyak. Oleh yang demikian pengambilan nutrisi dari Herbalife Nutritious Shake membantu menyeimbangkan nutrisi yang diperlukan oleh badan. Setiap hari paling kurang cikgu akan ambil sekali Shake samada padi atau malam. Berat badan pun dah 'maintain' sekarang ni. Sasaran cikgu adalah 68Kg insyaalaah satu hari nanti.

KESIHATAN PENTING UNTUK KESEJAHTERAAN KELUARGA.

JOM SIHAT BERSAMA HERBALIFE call or pm cikgu 013-9815337

No comments:

Salam Aidilfitri dari Perantauan #rayadirumah #stayathome #staysafe